Activeer Business VoiceMail voor mobiele gebruikers
Voor mobiele gebruikers van KPN is de Business VoiceMail beschikbaar. Dankzij deze mogelijkheid wordt namens uw bedrijf een uniforme voicemailboodschap ingesproken.
KPN beheer portal
Via de KPN beheer portal kunt u uw Business VoiceMail gratis instellen en activeren. Hieronder leest u de stappen die doorlopen dienen te worden om uw Business VoiceMail in te stellen en te activeren:
- Ga naar https://beheer.kpneen.nl.
- Log in met uw mailadres en wachtwoord.
- Klik in de bovenbalk op ‘Mobiel’.
- Bij instellingen ziet u Business VoiceMail staan. Klik vervolgens op ‘Instellen’.
- Op deze pagina kunt u uw Business VoiceMail instellen.
- U kunt kiezen voor een standaard óf aangepaste tekst, zowel in het Nederlands als Engels.
- Vervolgens voegt u de gegevens toe van de personen die gebruik willen maken van Business VoiceMail. Klik op aanvragen wanneer u alle gegevens ingevuld heeft.
U bent klaar en de aanvraag is ingediend! Hou er wel rekening mee dat het enkele weken kan duren voordat de Business VoiceMail geactiveerd wordt. Zodra deze geactiveerd is, ontvangt u hierover een SMS.
Mocht u vragen hebben, dan kun u contact opnemen met de specialisten van Axoft.
Axoft IT & Telecom
info@axoft.nl
088-2210800