Ondernemers voor ondernemers.
Wij willen u in deze crisis helpen om te zorgen dat uw medewerkers optimaal kunnen thuiswerken.
De afgelopen dagen heeft de Rijksoverheid aanvullende maatregelen genomen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Hierdoor laten veel organisaties medewerkers vanuit huis werken. Wij van Axoft IT & Telecom willen u helpen om uw medewerkers zo productief mogelijk te laten zijn. Dit doen wij samen met onze partners KPN, Ingram Micro en Eshgro. We willen u helpen om maximaal bereikbaar te blijven, en zorg te dragen voor goede samenwerking tussen medewerkers onderling, en met uw klanten, leveranciers en partners.
1. Installatie en gebruik van een (tijdelijke) werkplek voor u en uw medewerkers
2. Verhogen snelheid van uw (KPN) internetverbinding
Wij geven u vanaf heden de mogelijkheid om de snelheid van uw internetverbinding (tijdelijk) te verhogen. U kunt upgraden, en na de crisisperiode weer kosteloos downgraden. Let er wel op dat uw router de hogere snelheid aan moet kunnen. Als u contact opneemt met onze servicedesk dan controleren wij dat samen met u.
3. Thuis bereikbaar op het zakelijke vaste toestel
Als u op dit moment KPN EEN afneemt bij Axoft, kunt u uw vaste telefoon meegeven met uw medewerker. Het toestel kan thuis makkelijk aangesloten worden op het privé modem. Mocht op u op kantoor power over ethernet gebruiken dan heeft uw medewerker een zogenaamde poweradapter nodig. Onze servicedesk medewerkers helpen u en uw medewerkers graag op weg.
4. Gebruik van een (KPN) vergadernummer
U kunt tijdelijk gratis vergaderen via het KPN-vergaderplatform. Het aanmaken van een vergadernummer is voor iedereen met een Nederlands mobiel nummer mogelijk, ook als u geen KPN-klant bent. Het bellen naar een vergadernummer is ook mogelijk vanaf een vaste aansluiting. U kunt het vergader nummer gratis aanvragen door op deze link te klikken.
5. Geen kosten voor bellen buiten uw bundel naar Nederlandse nummers
Tot en met 15 april worden de kosten voor mobiel bellen buiten de bundel naar Nederlandse nummers bij KPN grootzakelijke klanten, en KPN ÉÉN klanten niet in rekening gebracht (kosten voor het bellen naar 090X-, 18-, 067-, 084* en 087-nummers worden wel in rekening gebracht).
Laat het ons weten als u van een of meerdere van bovenstaande opties gebruik wilt maken, of heeft u vragen mail dan naar ondernemersvoorondernemers@axoft.nl of neem contact op met onze servicedesk (088-2210800).
Naast bovenstaande gratis faciliteiten helpen we u uiteraard graag om de bereikbaarheid en samenwerking van uw medewerkers zo goed mogelijk in te richten met headsets, webcams, speakers of kennis op locatie.