Whatsapp met ons

Storingen overzicht

14:11:21 - 1 april 2025

— Update bericht 01 april 2025 17:00 uur — De dienst is hersteld. Onze engineers monitoren het platform. De grondoorzaak is nog niet inzichtelijk, de leverancier blijft dit onderzoeken. De volgende update is morgen om 09:00. — Oorspronkelijk bericht 01

09:10:40 - 1 april 2025

— Afmelding bericht 01 april 2025 om 13:15 uur — De leverancier meldt de storing te hebben opgelost, business checks zijn uitgevoerd ter bevestiging van herstel. — Update bericht 01 april 2025 11:40 uur — De leverancier geeft aan het

13:16:59 - 25 maart 2025

—Afmelding bericht donderdag 25 maart 2025 16:45 uur — Er heeft een release plaatsgevonden waarmee de oorzaak van de verstoring is opgelost. Engineers bevestigen herstel na de release. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Update bericht 25 maart 2025 16:00

09:19:20 - 25 maart 2025

— Afmelding 25 maart 2025 10:45 uur — De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht 25 maart 2025 10:15 uur — Engineers constateren dat partners en klanten niet kunnen inloggen

10:28:32 - 20 maart 2025

– Afmelding bericht Donderdag 20/03/2025 14:30 – Aanvullende herstel-werkzaamheden hebben plaatsgevonden. Engineers melden dat de stabiliteit en snelheid van IRMA terug is naar normale waarden. Deze melding wordt hierbij gesloten. – Update bericht Donderdag 20/03/2025 12:05 – Na een aanpassing

12:45:20 - 17 maart 2025

— Afmelding bericht dinsdag 18 maart 2025 09:20 uur — Engineers geven aan dat de storing hiermee is verholpen. — Update bericht 17 maart 16:00 uur — Engineers hebben de oorzaak gevonden. Tijdens onderhoud vanavond tussen 20:00 uur en 21:00

10:32:10 - 7 maart 2025

— Afmelding bericht dinsdag 7 maart 2025 14:50 uur — Business checks bevestigen volledig herstel. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Update bericht dinsdag 7 maart 2025 13:40 uur — Engineers constateren herstel van verbindingen. Business checks ter bevestiging van

13:31:50 - 5 maart 2025

— Afmelding 5 maart 2025 14:50 uur — De oorzaak van het probleem is gevonden en hersteld. Deze melding wordt hierbij gesloten. — Oorspronkelijk bericht 5 maart 2025 14:15 uur — Engineers constateren dat partners en klanten niet kunnen inloggen

09:05:54 - 3 maart 2025

— Afmelding 3 maart 2025 11:35 uur — Engineers hebben het issue opgelost, verzoeken kunnen weer als gebruikelijk worden opgepakt. Hierbij wordt deze melding gesloten. — Oorspronkelijk bericht 3 maart 2025 10:00 uur — Door verminderde beschikbaarheid van interne systemen